လိုအင္ႏွင့္
လိုအပ္ခ်က္
ေနာက္တစ္ခုက
ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ အလိုလိုက္တာ ျဖစ္ပါတယ္။ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ အလိုလိုက္တယ္ဆိုတဲ့
အသံုးအႏႈန္းဟာ ႏုညံ့လြန္းတယ္၊ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ ဖ်က္ဆီးတာလို႔ ဆိုသင့္ပါတယ္။ သီလရွင္ေက်ာင္းမွာ
ကၽြန္ေတာ္ ေဟာေျပာခဲ့တုန္းက မ်ားမ်ားထုတ္လုပ္ မ်ားမ်ားသံုးစြဲ၀ါဒ၊ ႐ုပ္၀ါဒ စတာေတြ
ပါ၀င္ခဲ့ပါတယ္။ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ အလြယ္တကူ ဖ်က္ဆီးမိႏုိင္တဲ့ ယဥ္ေက်းမႈမွာ ေနထိုင္
ရွင္သန္ရပါတယ္။ အလြယ္တကူနဲ႔ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ အလိုလိုက္မိတတ္ပါတယ္။ တစ္ခါတစ္ခါမွာ
ကိုယ့္ဟာကိုယ္ ဘာလုပ္ေနတယ္ဆိုတာ မသိလိုက္မိဘဲ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္
အလိုလိုက္ေနမိတတ္ပါတယ္။ အေျခအေနကို နားမလည္ဘဲ ကာမသုခလႅိကာႏုေယာဂ တစ္မ်ိဳး
ျဖစ္သြားပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ တစ္ခါတစ္ခါ ျငင္းဆန္ဖို႔ ကၽြန္ေတာ္ ေျပာတာပါ။
တစ္ခါတစ္ခါေတာ့ လိုက္ေလ်ာရမွာေပါ့။
လိုက္ေလ်ာတာနဲ႔
ပတ္သက္လို႔ တစ္ခုခု လိုအပ္တယ္ ထင္မိရင္ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ ေမးခြန္းထုတ္သင့္ပါတယ္။
ဒါကို ငါ တကယ္လိုအပ္သလား၊ ပတ္၀န္းက်င္ အဖြဲ႔အစည္းေၾကာင့္လား၊ ပတ္၀န္းက်င္မွာ . . .
ငါ ဒါကို ၀တ္ဆင္သင္တယ္ ငါ ဒီလို ျဖစ္သင့္တယ္ ငါ ဒီလို ျပဳမူသင္တယ္လို႔
ယံုၾကည္ေမွ်ာ္လင့္ထားလို႔လား . . . ဆိုတာကို ေမးခြန္း ထုတ္သင့္ပါတယ္။
တကယ့္ကို
ရယ္စရာ ေကာင္းပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔က သူတစ္ပါးကို အခြင့္အာဏာေတြ အမ်ားႀကီး
ေပးထားၾကပါတယ္။ လူ႔အဖြဲ႔အစည္းကို အခြင့္အာဏာေတြ ေပးလြန္းပါတယ္။ လူမႈေရးစံ
တန္ဖိုးထားမႈေတြ လြန္လြန္းေနပါတယ္။ လူ႔အဖြဲ႔အစည္းရဲ့ သားေကာင္ျဖစ္ေနတာကို
နားမလည္ၾကပါဘူး။ ကိုယ့္ေလာဘကို ပတ္၀န္းက်င္က ႀကိဳးကိုင္ေနတာကို သေဘာမေပါက္ၾကပါဘူး။
ဘာက လိုအပ္ခ်က္ ဘာက လိုအင္ဆိုတာကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ နားမလည္ၾကပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔
တကယ္လိုအပ္တာ ဘာလဲ ဆိုတာကို မသိၾကပါဘူး။
ဒီက
မီးဖိုေခ်ာင္ထဲမွာ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ ေရးထားတာ ရွိပါတယ္။
“လိုအင္ကင္းကြာ၊
လိုတာသိသူ၊
စြဲယူမွတ္သား၊
၀ါဒအားျဖင့္၊
ျပားလင့္ေစကာ၊
သူေတာ္သာတည္း”တဲ့။
ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္း
တစ္ေယာက္ စပ္ထားတဲ့ ကဗ်ာပါ။ အိႏၵိယမွာ သူေတြ႔ခဲ့ရတာကို ဖြဲ႔ဆိုထားတာပါ။ အိႏၵိယ
ဘုရားေက်ာင္း တစ္ခုကို သြားရင္းနဲ႔ သူ ေတြ႔ခဲ့ရတာကို ျပန္ေျပာျပပါတယ္။ ဘုရာေက်ာင္း
အျပင္ဘက္မွာ သူေတာင္းစား တစ္ေယာက္ကို သူ ေတြ႔ခဲ့ရပါတယ္။ သူေတာင္းစားရဲ့ ေရွ႕မွာ
ပိုက္ဆံ ခံယူဖို႔ အ၀တ္စတစ္ခု ခ်ထားပါတယ္။ သူေတာင္းစားရဲ့ မ်က္လံုးေတြ
မွိတ္ထားပါတယ္။ မ်က္စိမွိတ္ထားတဲ့ သူေတာင္းစားကို ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္း
ေတြ႔တဲ့အခါက်ေတာ့ . . . အဲဒီလို သူေတာင္းစား တည္တည္ၿငိမ္ၿငိမ္ ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္း
ထိုင္ေနတာ ေတြ႔လိုက္ရေတာ့ သူ အထင္ႀကီးေလးစားသြားပါတယ္။ စပ္စုခ်င္တာနဲ႔
သူေတာင္းစားရဲ့ေဘးမွာ ေတာ္ေတာ္ၾကာေအာင္ ရပ္ေနခဲ့ပါတယ္။ သူေတာင္းစားက ႐ုတ္တရက္
မတ္တတ္ရပ္လိုက္ၿပီး အေႂကြေစ့ တစ္ခ်ိဳ႕ကို ေကာက္ယူလိုက္ပါတယ္။ က်န္တဲ့
အေႂကြေစ့ေတြကို ေျမႀကီးေပၚ လႊင့္ပစ္လိုက္ပါတယ္။ ဒါနဲ႔ . . . ကၽြန္ေတာ့္
သူငယ္ခ်င္းက နီးရာ ဆိုင္တစ္ဆိုင္ကို သြားၿပီး စားစရာ၊ ေသာက္စရာေတြ ၀ယ္ပါတယ္။
ျပန္လာေတာ့ သူေတာင္းစား မရွိေတာ့ပါဘူး။ ဒီအျဖစ္အပ်က္က ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းအေပၚ
ေတာ္ေတာ္ေလး သက္ေရာက္မႈ ရွိခဲ့ပါရယ္။ ဒီအျဖစ္အပ်က္ကို သူ ျပန္စဥ္းစားရင္း
သူစိတ္ထဲမွာ ဒီကဗ်ာ ျဖစ္ေပၚလာတာပါ။
ခင္ဗ်ားတို႔ရဲ့
ပိုက္ဆံကို လႊင့္ပစ္ရမယ္လို႔ မဆိုလိုပါဘူး။ ေငြကို တန္ဖိုးရွိရွိ အသံုးခ်ဖို႔
ေျပာေနတာပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေငြလိုပါတယ္။ ႐ုပ္၀တၳဳပစၥည္းေတြ လိုပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အေရးႀကီးတာက
. . . ဒါေတြကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ ပိုင္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ လုပ္ရမွာက . . .
ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို သူတို႔က မထိန္းခ်ဳပ္ေစရပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကပဲ သူတို႔ကို
ထိန္းခ်ဳပ္ႏိုင္ေအာင္ ေလ့က်င့္သူယူရမွာပါ။ ထိန္းခ်ဳပ္ႏုိင္တယ္ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔
အဇၥၽတၱမွာ အေျပာင္းအလဲတစ္ခု ျဖစ္ေပၚလာပါတယ္။ အလြန္လွပတဲ့ အရည္အေသြးပါ။ အဲဒါကေတာ့
တင္းတိမ္ေရာင့္ရဲျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ရွိေနတာနဲ႔ ေရာင့္ရဲႏိုင္သူကို ေတြ႔ရတာ
နည္းပါတယ္။ ဓမၼေဒသနာမွာ ဒီအရည္အေသြးကို အေလးေပး ေဖာ္ျပထားပါတယ္။ ဒီအရည္အေသြးအတြက္
ပါဠိစကားလံုးေလးက လွပပါတယ္။ သႏၲဳ႒ိတဲ့။ တင္းတိမ္ေရာင့္ရဲျခင္းဟာ အႀကီးျမတ္ဆံုးေသာ
ခ်မ္းသာႂကြယ္၀မႈပါ။ ေတာ္ေတာ္ေလး စိတ္၀င္စားစရာ ေကာင္းပါတယ္။
မညည္းမညဴ
တင္းတိမ္ေရာင့္ရဲျခင္းနဲ႔
ဆက္စပ္ေနတာ တစ္ခုက မညည္းမညဴျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ လူသားေတြဟာ ညည္းတာညဴတာ ေတာ္ေတာ္
ေတာ္ၾကပါတယ္။ ဘာကိုပဲျဖစ္ျဖစ္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မေက်မနပ္ ညည္းညဴတိုင္းတန္းႏိုင္ပါတယ္။
ကိုယ့္ကို ကူညီတဲ့သူ အမွားလုပ္မိရင္ေတာင္မွ မေက်မနပ္ ျဖစ္တတ္ၾကပါတယ္။ မညည္းမညဴနဲ႔
ရွင္သန္ႏိုင္တယ္ဆိုရင္ ညည္းညဴတိုင္းတန္းတာေတြ ငါ မလုပ္ဘူးလို႔
ေႂကြးေၾကာ္ႏုိင္ပါတယ္။
ဒါနဲ႔
ပတ္သက္လို႔ စိတ္၀င္စားစရာေကာင္းတဲ့ ပံုျပင္ေလးတစ္ပုဒ္ ရွိပါတယ္။ စ်င္တရားျပ
ဆရာႀကီး တစ္ေယာက္ရဲ့ထံမွာ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ က်င့္ၾကံႀကိဳးကုတ္ အားထုတ္ေနတဲ့ စ်င္သာ၀ကတစ္ေယာက္
ရွိပါတယ္။ တစ္ေန႔ေတာ့ ဆရာႀကီးက တပည့္ကို ေခၚေျပာပါတယ္။ ငါ သင္ေပးႏိုင္တာ
သင္ေပးၿပီးၿပီ၊ ေနာက္ထပ္ ဆရာတစ္ေယာက္ ထပ္ရွာဖို႔ သြားေပေတာ့လို႔ ေျပာၿပီး သြားရမယ့္
လိပ္စာကို ေပးပါတယ္။
တစ္ေနရာမွာ
စ်င္ဆရာကို ေတြ႔ရပါတယ္။ စ်င္ဆရာ အသစ္က ဆင္းရဲတဲ့ အမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္ ျဖစ္ေနပါတယ္။
တပည့္က ဆရာကို သိပ္ အထင္မႀကီးဘူး။ အမ်ိဳးသမီး တစ္ေယာက္ ျဖစ္ေနတာကိုး။ ဒါေၾကာင့္
ေနရာမ်ား မွားေနသလား ထင္မိတယ္။ ေနရာက မွန္ပါတယ္။ ဆရာလည္း မွန္ပါတယ္။ စ်င္ဆရာမက
ဘာမွလည္း သင္မေပးပါဘူး။ သူ႔ဟာသူ လုပ္စရာရွိတာ ပံုမွန္ လုပ္ေနတာပါပဲ။ တပည့္က
တရားအားထုတ္ေန ေယာဂီျဖစ္ေနေတာ့ စ်င္ဆရာမကို ေလ့လာစူးစမ္းစိတ္နဲ႔ အကဲခတ္ၾကည့္ေနတယ္။
ဒါနဲ႔ ဆရာမဆီက စကားလံုး ႏွစ္လံုး ရလိုက္တယ္။ ညည္းညဴစရာ မရွိ . . . တဲ့။
ဓမၼမိတ္ေဆြမ်ား
ဟုတ္ပါၿပီ
. . . ဒါေတြက ခင္ဗ်ားတို႔ ဆက္လက္က်င့္သံုးၾကဖို႔ ကၽြန္ေတာ္ အၾကံျပဳခ်င္တာ၊
မွ်ေ၀ခ်င္တာေတြ ျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္ေလး ၀မ္းသာပါတယ္။ ခင္ဗ်ားတို႔
အဖြဲ႔အစည္းက ေတာ္ေတာ္ေကာင္းတဲ့ အဖြဲ႔အစည္းပဲ။ ခင္ဗ်ားတို႔ အုပ္စု တကယ္ေတာ္တာပဲ။
ခင္ဗ်ားတို႔ ဆရာလည္း ေတာ္ပါတယ္။ ဓမၼမိတ္ေဆြေတြလည္း ေကာင္းၾကပါတယ္။ ခင္ဗ်ားတို႔ . .
. ဒီလို အစုအဖြဲ႔ကေန အက်ိဳးအျမတ္ေတြ ေကာင္းေကာင္းႀကီး ရလိုက္တာေပါ့။ ဒီအဖြဲ႔အစည္းကို၊
ဒီအုပ္စုကို ကူညီပံ့ပိုးၾကဖို႔ အားလံုးကို ကၽြန္ေတာ္ ေျပာခ်င္ပါတယ္။ ဒီလိုနည္းနဲ႔
ကိုယ့္ကိုယ္ကုိယ္ ကူညီႏိုင္ပါတယ္။ သူတစ္ပါးကိုလည္း ကူညီႏိုင္ပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္
တစ္ခု ေျပာခ်င္ပါေသးတယ္။ ဒါက . . . ဘုရားရွင္ရဲ့ အဆံုးအမနဲ႔လည္း ဆက္စပ္ေနပါတယ္။
တစ္ခ်ိဳ႕က ကၽြန္ေတာ့္ကို ဆရာလို႔ ေခၚၾကပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း ေခၚခြင့္ေပးခဲ့ပါတယ္။
တကယ္ေတာ့ . . . ဓမၼမွာ၊ ပါဠိပိဋကတ္ အစဥ္အလာမွာ ဆရာဆိုတဲ့ စကားလံုးကို မသံုးပါဘူး။
လွပတဲ့ စကားလံုးတစ္လံုးကို သံုးပါတယ္။ ဓမၼမိတ္ေဆြ . . . တဲ့။ ကၽြန္ေတာ့္ကို
ဒီလိုပဲ ျမင္ေစခ်င္ပါတယ္။ ဓမၼမိတ္ေဆြလို႔ ျမင္ၾကပါ။ ေတာ္ေတာ္ေကာင္းတဲ့ ဆက္ဆံေရးပါ။
ဆရာလို႔ ေျပာလိုက္ရင္ ဆရာနဲ႔ တပည့္ၾကားမွာ ျခားနားမႈႀကီး ရွိေနပါတယ္။
ဓမၼမိတ္ေတြကေတာ့ . . . အတူတူ ရွာေဖြေနၾကတာပါ။ အတူတူ ေလ့လာစူးစမ္းေနၾကတာပါ။ အတူတူ
သင္ယူေနၾကတာပါ။ အခ်င္းအခ်င္း မွ်ေ၀ေနၾကတာပါ။ အခ်င္းခ်င္း ဆက္ဆံဖို႔
ေတာ္ေတာ္ေကာင္းတဲ့ နည္းလမ္းတစ္ခုပါပဲ။
ကၽြန္ေတာ္
သတိေပးခ်င္တဲ့ အႏၲရာယ္တစ္ခု ရွိပါေသးတယ္။ ဆရာ . . . ဆိုေတာ့ ဆရာေျပာသမွ်ပဲ
လက္ခံေနၾကတာေပါ့။ အခြင့္အာဏာ ရွိသူတစ္ေယာက္အျဖစ္ လက္ခံထားၾကပါတယ္။ ဘုရားရွင္ရဲ့
အဆံုးအမ သာသနာေတာ္မွာ အဲဒီလို႔ အခြင့္အာဏာ မရွိပါဘူး။
ဗုဒၶစာေပက
အကိုးအကား တစ္ခုနဲ႔ နိဂံုးခ်ဳပ္ခ်င္ပါတယ္။ ကာလာမဆိုတဲ့ ဘာသာေရးလိုက္စားတဲ့
အုပ္စုတစ္စု ရွိပါတယ္။ သူတို႔က ဆရာအမ်ိဳးမ်ိဳးကို ခ်ဥ္းကပ္ထားၾကပါတယ္။ သူတို႔ဟာ
ဘုရားရွင္ဆီ သြားေရာက္ၿပီး ေျပာၾကပါတယ္။ တပည့္ေတာ္တို႔ ႐ႈပ္ေထြးေနပါၿပီ။
ဆရာအမ်ိဳးမ်ိဳးက အမ်ိဳးမ်ိဳး ေျပာေနၾကပါတယ္။ တပည့္ေတာ္တို႔ ဘာလုပ္သင့္ပါသလဲ။
တပည့္ေတာ္တို႔ကို ကူညီေတာ္မူပါလို႔ ေျပာၾကပါတယ္။ ဘုရားရွင္က အေျခခံက်တာတစ္ခု
မိန္႔ေတာ္မူပါတယ္။ အစဥ္အလာမို႔ လက္ခံတာ မျဖစ္ပါေစနဲ႔။ က်မ္းစာထဲမွာ ေဖာ္ျပထားလို႔
လက္ခံတာ မျဖစ္ပါေစနဲ႔။ ယုတၱိရွိတယ္၊ ေၾကာင္းက်ိဳးဆီေလ်ာ္တယ္၊ အေျခခံက်တယ္
ဆိုၿပီးေတာ့ လက္ခံတာ မျဖစ္ပါေစနဲ႔။ ဆရာက ေျပာတာမို႔ လက္ခံတာ မျဖစ္ပါေစနဲ႔။ ခ်မ္းသာသုခ
ရရွိေစႏိုင္တာ၊ ဆင္းရဲဒုကၡေရာက္ေစႏိုင္တာ၊ ဒုကၡက လြတ္ေျမာက္ဖို႔ အေထာက္အပံ့
ေပးႏိုင္တာေတြကို ကိုယ္တိုင္ေတြ႔ၾကံဳၿပီး နာလည္သိရွိမွသာ လက္ခံပါ။ ကိုယ္ေတြ႔
သိျမင္မွ လက္ခံပါ။ အဲဒီလို မိန္႔ေတာ္မူပါတယ္။ ေတာ္ေတာ္ ေကာင္းတာပဲ။ အေတြ႔အၾကံဳဟာ
ခင္ဗ်ားတို႔ရဲ့ ဆရာပါ။ ဘ၀ဟာ အေကာင္းဆံုး ဆရာပါ။
ကၽြန္ေတာ့္ရဲ့
တရားဓမၼ ေဟာၾကားခ်က္ကို ဒီအခ်က္အလက္ေတြ႔နဲ႔ပဲ နိဂံုးခ်ဳပ္ပါတယ္။
ေက်းဇူးစကား
ကၽြန္ေတာ္
ေက်းဇူးတင္စကား ေျပာၾကားခ်င္ပါတယ္။ ပထမဆံုး အေနနဲ႔ ဒီေနရာမွာ ရွိေနၾကသူေတြကို
ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ စိတ္ပါလက္ပါ က်င့္သံုးခဲ့ၾကတယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ ထင္ပါတယ္။ ပတ္၀န္းက်င္ေကာင္း၊
အစုအဖြဲ႔ေကာင္း တစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး စည္း႐ံုးလုပ္ေဆာင္ခဲ့ၾကသူေတြကို
ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ အသင္းအဖြဲ႔ေကာင္း တစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။ လုပ္ရပ္ ေျပာင္ေျမာက္တဲ့
အဖြဲ႔ပါ။ ထူးျခားတဲ့ အဖြဲ႔အစည္း တစ္ခုပါ။ ဒီမွာက သီရိလကၤာနဲ႔ မတူပါဘူး။ အားလံုးဟာ
ရွင္းရွင္းလင္းလင္း ရွိေနပါတယ္။ အားလံုးကို စာနဲ႔ ေရးထားတာပါ။ စာရြက္ေပၚမွာ
ေရးခ်ထားၾကတာပါ။ သီရိလကၤာက လာသူတစ္ေယာက္အတြက္ အထင္ႀကီးစရာပါ။
မီးဖိုေခ်ာင္
က႑က ျပံဳးျပံဳးခ်ိဳခ်ိဳ အမ်ိဳးသမီးကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ အျမဲတမ္း ျပံဳးေနတဲ့
အမ်ိဳးသမီးပဲ။ သူ႔ကို ကူညီသူ အားလံုးကိုလည္း ေက်းဇူးတင္ရမွာပါ။ သူတို႔
အလုပ္လုပ္ေနပံု ၾကည့္ရတာ အထင္ႀကီး ေလးစားစရာပါ။ သူတို႔ အလုပ္လုပ္ေနတာ
မီးဖိုေခ်ာင္ထဲမွာ ကူညီေနတာကို ၾကည့္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္ သေဘာေပါက္လိုက္ပါတယ္။ သူတို႔က
အလုပ္ကို စိတ္၀င္တစား လုပ္ေနၾကတာပဲ။ ကၽြန္ေတာ္ ေျပာခဲ့သလိုပါပဲ။ လုပ္ငန္းခြင္
ကမၼ႒ာန္းဟာ ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းရဲ့ အေျခခံ အေၾကာင္းတရားေတြ ေပးအပ္ႏိုင္ပါတယ္။ အဲဒါကို
ကာယကံေမတၱာလို႔လည္း ႐ႈျမင္ႏိုင္ပါတယ္။ ဟုတ္ၿပီ . . .။ ေယာဂဆရာ မစၥတာဂ်က္ကိုလည္း
ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။
ေယာဂဆရာ။
။ ကၽြန္ေတာ့္ကို ဆရာလို႔ မေခၚပါနဲ႔။ ေယာဂမိတ္ေဆြလို႔ ေခၚပါ။
ဆရာႀကီး။
။ သိပ္ေကာင္းတာပဲ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေယာဂမိတ္ေဆြကိုလည္း ေက်းဇူးတင္ရပါမယ္။ စကားျပန္
လုပ္ေပးသူေတြရဲ့ ေက်းဇူးကိုလည္း မေမ့သင့္ပါဘူး။ ေတာ္ေတာ္ခက္ခဲတဲ့ အလုပ္ပါ။
တစ္ခါတစ္ခါဆိုရင္ အေမးအေျဖ လုပ္ခ်ိန္မွာေတာင္မွ သူတို႔ ရွိေနၾကရပါတယ္။ သူတို႔
အားထုတ္က်င့္ၾကံတာေတြ ရပ္ဆိုင္းထားလိုက္ၾကရပါတယ္။ တစ္ခါတစ္ခါ သူတစ္ပါးရဲ့
ျပႆနာေတြကို နားေထာင္ေပးၾကရပါတယ္။ သူတို႔ မညည္းမညဴၾကဘဲ ေအာင္ေအာင္ျမင္ျမင္
ေျပာင္ေျပာင္ေျမာက္ေျမာက္ လုပ္ေဆာင္ႏိုင္ခဲ့ၾကတယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္
နားလည္ခံစားမိပါတယ္။
ကဲ
. . . အခု ရြတ္ဖတ္သရဇၥၽာယ္ၾကပါစို႔။ အဲဒီေနာက္ . . . ေမတၱာကမၼ႒ာန္း စီးျဖန္းၿပီး
နိဂံုးကမၸတ္ အဆံုးသတ္ၾကပါမယ္။
(ၿပီး၏။)
:)
ရွင္အာစာရ
-----
Godwin
Samararatne ရဲ့ "The GENTLE WAY of Buddhist Meditation"ကို
နားလည္သလို
ဘာသာျပန္ထားတာ ျဖစ္ပါတယ္။
Ref:
"The GENTLE WAY of Buddhist
Meditation", Godwin
Samararatne
A
re-presentation of Godwin's Retrat Talks in Hong Kong, Jeanne Mynott,
1997
Revised
Edition, Jeanne
Mynett, 2005
Inward
Path Publisher, Penang, Malaysia, 2007
for
Free Distribution Only and NOT for sale
No comments:
Post a Comment