၁။ ဘုရားေဟာ ပါဝစနစကားျမတ္ ပိဋကတ္ေတာ္ကို ႏႈတ္ငံုေဆာင္ခဲ့ၾကသည္။
၂။ ထို႔ေနာက္ ပိဋကတ္ကို ေပထက္တင္၊ ေက်ာက္ထက္တင္ရာမွ စာရြက္ေပၚ ေရးသားၿပီး ပရိယတ္ က်မ္းစာမ်ား ျဖစ္လာသည္။
၃။ က်မ္းစာမ်ားကို စာေမးပြဲ မပါဘဲ သင္ယူပို႔ခ်ခဲ့ၾကသည္။
၄။ ထို႔ေနာက္ ကန္႔ကြက္မႈအခ်ိဳ႕ ရွိခဲ့ေသာ္လည္း ပိဋကတ္ဆိုင္ရာ ပရိယတၱိ စာေမးပြဲစနစ္ ေပၚေပါက္လာခဲ့သည္။
၅။ လူတို႔၏ ဝိဇၨာသိပၸံ ပညာေရး မဖြံ႔ၿဖိဳးခင္က ပရိယတ္ ပညာေရး အားေကာင္းခဲ့သည္။
၆။ ထို႔ေနာက္ လူတို႔၏ ဝိဇၨာသိပၸံ ပညာေရး တိုးတက္လာၿပီး ပရိယတ္ ပညာေရးမွာ အားနည္းလာခဲ့သည္။
၇။ လူတို႔၏ ဝိဇၨာသိပၸံ ပညာေရး ဆက္လက္တိုးတက္ရန္ ရွိေနၿပီး ပရိယတ္ ပညာေရး ပို၍ အားနည္းမည့္ အလားအလာ ရွိေနသည္။
၈။ ကန္႔ကြက္မႈမ်ား အၾကားမွ ေပၚေပါက္ခဲ့ေသာ ပရိယတ္ ပညာေရး စာေမးပြဲစနစ္ကို ေလာကီပညာေရးႏွင့္ယွဥ္၍ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲရန္ ေထာက္ခံမႈမ်ား ႏွင့္ ကန္႔ကြက္မႈမ်ားအၾကား စကားသံမ်ား ရွိေနသည္။
၄။ ထို႔ေနာက္ ကန္႔ကြက္မႈအခ်ိဳ႕ ရွိခဲ့ေသာ္လည္း ပိဋကတ္ဆိုင္ရာ ပရိယတၱိ စာေမးပြဲစနစ္ ေပၚေပါက္လာခဲ့သည္။
၅။ လူတို႔၏ ဝိဇၨာသိပၸံ ပညာေရး မဖြံ႔ၿဖိဳးခင္က ပရိယတ္ ပညာေရး အားေကာင္းခဲ့သည္။
၆။ ထို႔ေနာက္ လူတို႔၏ ဝိဇၨာသိပၸံ ပညာေရး တိုးတက္လာၿပီး ပရိယတ္ ပညာေရးမွာ အားနည္းလာခဲ့သည္။
၇။ လူတို႔၏ ဝိဇၨာသိပၸံ ပညာေရး ဆက္လက္တိုးတက္ရန္ ရွိေနၿပီး ပရိယတ္ ပညာေရး ပို၍ အားနည္းမည့္ အလားအလာ ရွိေနသည္။
၈။ ကန္႔ကြက္မႈမ်ား အၾကားမွ ေပၚေပါက္ခဲ့ေသာ ပရိယတ္ ပညာေရး စာေမးပြဲစနစ္ကို ေလာကီပညာေရးႏွင့္ယွဥ္၍ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲရန္ ေထာက္ခံမႈမ်ား ႏွင့္ ကန္႔ကြက္မႈမ်ားအၾကား စကားသံမ်ား ရွိေနသည္။
No comments:
Post a Comment