Monday, April 1, 2013

သရဏဂံု သီလ

“ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ့ အစၥလာမ္ ညီအစ္ကိုမ်ား (မႏၲေလး) အဖြဲ႔က ဆရာေတာ္ ေဒါက္တာ အရွင္အာစာရနဲ႔ ပုဂၢိဳလ္ေရး ရင္းႏွီးမႈရွိတာ ၾကာပါၿပီ။ ၁၉၉၆ ၀န္းက်င္ ဆရာေတာ္ တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသား ဘ၀ကတည္းက ရင္းႏွီးခဲ့ၾကတာပါ။ အဲ့ဒီတုန္းက ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ့ ဘာသာေရး အထိမ္းအမွတ္ ပြဲတိုင္းလိုလိုမွာ ဆရာေတာ္ကို ပင့္ၿပီး ဆြမ္းကပ္ပါတယ္။ ဆရာေတာ္ကလည္း ၾကြပါတယ္။ ပုဂၢိဳလ္ေရး ရင္းႏွီးမႈ သက္သက္ပါ။ ဘာသာေရး ရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႔ စည္း႐ံုးဖို႔ေတြ ဘာေတြညာေတြ မပါပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အလ်ဥ္းသင့္သလို ဘာသာေရး ေဆြးေႏြးျဖစ္ၾကတယ္ ဆိုရင္လည္း အေၾကာင္းအရာ တစ္ခုခုကို သူ႔ဘာသာေရးအျမင္ ကိုယ့္ဘာသာေရးအျမင္နဲ႔ သံုးသပ္ၾကည့္ၾကတာေလာက္ပါပဲ။ ဘာသာအခ်င္းခ်င္း အျပန္အလွန္ ခ်ီးမြမ္းတာ၊ ကဲ့ရဲ့တာေတြ မရွိပါဘူး။ သကၠရာဇ္ႏွစ္ေထာင္ေက်ာ္မွာ ဆရာေတာ္ ရန္ကုန္ေျပာင္းသြားေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အဆက္အသြယ္ က်ဲသြားခဲ့ပါတယ္။ ဆရာေတာ္ စကၤပူေရာက္သြားတဲ့ အခါမွာေတာ့ အြန္လိုင္းမွာ အျမဲေတြ႔ျဖစ္ၾကပါတယ္။ မာေၾကာင္းသာေၾကာင္း၊ သူဘာေတြ လုပ္ေနတယ္၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဘာေတြလုပ္ေနတယ္ ဆိုတာေတြ ေျပာျဖစ္ၾကပါတယ္။ ေလာေလာဆယ္ ကၽြန္တာ္တို႔ႏိုင္ငံမွာ ျဖစ္ေနတဲ့ ႐ုန္႔ရင္းဆံခတ္ ျဖစ္ေနတာေတြကို ဆရာေတာ္ မႏွစ္သက္သလို ကၽြန္ေတာ္တို႔လည္း မႀကိဳက္ပါဘူး။ အမ်ားနည္းတူ ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္း ေနခ်င္ၾကတာပါ။ ျပႆနာကို ဘယ္သူႀကိဳက္မွာလဲ။ ခု ကၽြန္ေတာ္တို႔အဖြဲ႔ အမာခံလူ (၂၅)ေယာက္ပါ။ ဆရာေတာ္နဲ႔ မေတြ႔တာ ၾကာတာရယ္ . . . တစ္ျခား သီးသန္႔ ေတြ႔စရာ ကိစၥတစ္ခုလည္း ရွိလို႔ပါ။ ဘာသာေရး ကြဲျပားေပမယ့္ အခ်င္းခ်င္း အျပန္အလွန္ နားလည္ႏိုင္သလို ညီညြတ္ေအးေဆးႏိုင္တယ္ဆိုတာ ျပဖို႔ ရည္ရြယ္တာပါ။ ဆရာေတာ္နဲ႔ ႀကိဳၿပီး ဖုန္းနဲ႔ ေဆြးေႏြးထားၿပီးသားပါ။ လာရင္းကိစၥက ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဆရာေတာ့္ဆီက သရဏဂံုသံုးပါး ခံယူၾကမယ္။ ကိုယ့္သရဏဂံုနဲ႔ ကိုယ္ပါ။ ငါးပါးသီလ ေဆာက္တည္ၾကမယ္။ ဗုဒၶဘာသာေတြ က်င့္သံုးတဲ့ ငါးပါးသီလကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဆန္႔က်င္စရာ မရွိပါဘူး။ အခုလိုလုပ္တာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဘာသာကူးေျပာင္းတာ မဟုတ္ပါဘူး။ ညီညြတ္ေအးခ်မ္းမႈ သေကၤတ သက္သက္ပါ။”

(ကိုျမတ္ခိုင္ထြန္း)

----------
Comment: “APRIL FOOL!!!!”

No comments:

Post a Comment