(27Aug17)
ကယ္လီဖိုးနီးယား၊ ဆန္ဖရန္ဆစၥကို ေလဆိပ္ကေန အရီဇိုးနား၊ ဖွီးနစ္ ေလဆိပ္အထိ
ေလယာဥ္ခရီးစဥ္ အဆင္ေျပတယ္။ နံနက္ (၁၁:၁၅)မွာ ဖွီးနစ္ေလဆိပ္ ေရာက္တယ္။
ေလယာဥ္အဆင္း ေကာင္းကင္နိမ့္နိမ့္ကေန ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ဖွီးနစ္ၿမိဳ႕က
မလွဘူးလို႔ ထင္လိုက္မိေသးတယ္။ ခုေတာ့ တကယ့္ကို အ႐ုပ္ဆိုးသြားၿပီ။
ေလယာဥ္ခရီးစဥ္က ဖွီးနစ္တင္ မဟုတ္ဘူး။ နယူးေယာက္ထိ သြားရမွာ။ ဖွီးနစ္မွာ ေလယာဥ္ေျပာင္းစီးရတာ။ နယူးေယာက္သြားမယ့္ ေလယာဥ္ေပၚကို (၁၁:၄၅)က်မွ တက္ရမွာမို႔ နာရီဝက္ အတြင္းမွာ ဘာဂါစားၾကတယ္။ ေစာင့္ခ်ိန္ (၁၀)မိနစ္၊ စားခ်ိန္ (၁၀)မိနစ္။ နယူးေယာက္သြားမယ့္ေလယာဥ္က ဂိတ္နံပါတ္ A4မွာ။ စားၿပီးေတာ့ A4မွာ ေစာင့္ၾကတယ္။ ေစာင့္ရင္းနဲ႔ အေျခအေန စံုစမ္းၾကည့္ေတာ့ နယူးေယာက္ သြားမယ့္ေလယာဥ္က A10မွာ တဲ့။ ဂိတ္ေျပာင္းသြားၿပီ တဲ့။ဆိုးလိုက္တာ။ ဂိတ္ A10ဆီ ေျပးၾကေပါ့။
ပိုဆိုးသြားၿပီ။ ဂိတ္ A10 ပိတ္သြားၿပီ။ ေလးမိနစ္ပဲ ေနာက္က်တယ္ တဲ့။
"တို႔ကို ဘယ္လိုမ်ား ကူညီႏိုင္မလဲ။"
"ဘာမွ မတတ္ႏိုင္ဘူး။ အေျခအေန အေျပာင္းအလဲကို . . . ေသခ်ာေအာင္ ၾကည့္ရတယ္။ ခရီးသည္ ကူညီေရးဌာန (customer assistant)သာ သြားေပေတာ့။"
အေျခအေန ရွင္းျပတဲ့ A10 ဂိတ္ေစာင့္ကို ဟန္ေဆာင္အျပံဳးနဲ႔ အားတင္းၿပီး ေက်းဇူးစကား ဆိုရတာေပါ့။ အဲ့ဒီကေန . . . ကူညီေရးဌာနမွာ အက်ိဳးအေၾကာင္း ေျပာျပေတာ့ . . .
"ဒီေန႔အတြက္ ေလယာဥ္ မရွိေတာ့ဘူး။ မနက္ျဖန္မနက္ (၈:၄၅)မွပဲ ရွိေတာ့မယ္။"
"မနက္ျဖန္မနက္အတြက္ လက္မွတ္ ျပန္ယူဖို႔ . . . ပိုက္ဆံထပ္ေပးရအံုးမွာလား။"
"မေပးရေတာ့ဘူး။"
"ငါတို႔ အိပ္ေတြက မမီလိုက္တဲ့ ေလယာဥ္နဲ႔ ပါသြားၿပီ။"
"အိပ္ေတြက ဟိုမွာပဲ ရွိမွာပါ။"
"ငါတို႔ ဒီည ဒီမွာပဲ ေနရမွာလား။ ဟိုတယ္ သြားရမွာလား။"
"ဒီမွာ ေနခ်င္ရင္ ေနလို႔ ရပါတယ္။"
"မနက္ျဖန္ မနက္အတြက္သာ လက္မွတ္လုပ္ေပးလိုက္ေတာ့။ ေက်းဇူးပါ။"
ဖွီးနစ္ၿမိဳ႕က မလွပါဘူး။
ေလယာဥ္ခရီးစဥ္က ဖွီးနစ္တင္ မဟုတ္ဘူး။ နယူးေယာက္ထိ သြားရမွာ။ ဖွီးနစ္မွာ ေလယာဥ္ေျပာင္းစီးရတာ။ နယူးေယာက္သြားမယ့္ ေလယာဥ္ေပၚကို (၁၁:၄၅)က်မွ တက္ရမွာမို႔ နာရီဝက္ အတြင္းမွာ ဘာဂါစားၾကတယ္။ ေစာင့္ခ်ိန္ (၁၀)မိနစ္၊ စားခ်ိန္ (၁၀)မိနစ္။ နယူးေယာက္သြားမယ့္ေလယာဥ္က ဂိတ္နံပါတ္ A4မွာ။ စားၿပီးေတာ့ A4မွာ ေစာင့္ၾကတယ္။ ေစာင့္ရင္းနဲ႔ အေျခအေန စံုစမ္းၾကည့္ေတာ့ နယူးေယာက္ သြားမယ့္ေလယာဥ္က A10မွာ တဲ့။ ဂိတ္ေျပာင္းသြားၿပီ တဲ့။ဆိုးလိုက္တာ။ ဂိတ္ A10ဆီ ေျပးၾကေပါ့။
ပိုဆိုးသြားၿပီ။ ဂိတ္ A10 ပိတ္သြားၿပီ။ ေလးမိနစ္ပဲ ေနာက္က်တယ္ တဲ့။
"တို႔ကို ဘယ္လိုမ်ား ကူညီႏိုင္မလဲ။"
"ဘာမွ မတတ္ႏိုင္ဘူး။ အေျခအေန အေျပာင္းအလဲကို . . . ေသခ်ာေအာင္ ၾကည့္ရတယ္။ ခရီးသည္ ကူညီေရးဌာန (customer assistant)သာ သြားေပေတာ့။"
အေျခအေန ရွင္းျပတဲ့ A10 ဂိတ္ေစာင့္ကို ဟန္ေဆာင္အျပံဳးနဲ႔ အားတင္းၿပီး ေက်းဇူးစကား ဆိုရတာေပါ့။ အဲ့ဒီကေန . . . ကူညီေရးဌာနမွာ အက်ိဳးအေၾကာင္း ေျပာျပေတာ့ . . .
"ဒီေန႔အတြက္ ေလယာဥ္ မရွိေတာ့ဘူး။ မနက္ျဖန္မနက္ (၈:၄၅)မွပဲ ရွိေတာ့မယ္။"
"မနက္ျဖန္မနက္အတြက္ လက္မွတ္ ျပန္ယူဖို႔ . . . ပိုက္ဆံထပ္ေပးရအံုးမွာလား။"
"မေပးရေတာ့ဘူး။"
"ငါတို႔ အိပ္ေတြက မမီလိုက္တဲ့ ေလယာဥ္နဲ႔ ပါသြားၿပီ။"
"အိပ္ေတြက ဟိုမွာပဲ ရွိမွာပါ။"
"ငါတို႔ ဒီည ဒီမွာပဲ ေနရမွာလား။ ဟိုတယ္ သြားရမွာလား။"
"ဒီမွာ ေနခ်င္ရင္ ေနလို႔ ရပါတယ္။"
"မနက္ျဖန္ မနက္အတြက္သာ လက္မွတ္လုပ္ေပးလိုက္ေတာ့။ ေက်းဇူးပါ။"
ဖွီးနစ္ၿမိဳ႕က မလွပါဘူး။
:)
ရွင္အာစာရ
ရွင္အာစာရ
No comments:
Post a Comment