စာစီစာကံုး
ေရးသားရာ၌ ထူးခၽြန္သူ
ေမာင္တာကို အတန္းေဖာ္မ်ားက အားက်ၾကသည္။ ေမာင္တာ၏ အေရးအသားကို ေက်ာင္းသူေက်ာင္းသားမ်ား
တုပၾကရန္ ဆရာဆရာမမ်ားက လမ္းညႊန္ဆံုးမေလ့ ရွိ၏။ ေမာင္တာ၏ အရည္အခ်င္းကို ေစာင့္ၾကည့္ေနသည့္
ေက်ာင္းအုပ္ႀကီး ဦးဘသာ ဦးေဆာင္သည့္ မိဘဆရာ အသင္းသည္ ေမာင္တာႀကီးလာလွ်င္ ထူးခၽြန္ထက္ျမက္သည့္
စာေရးဆရာႀကီး ျဖစ္လာလိမ့္မည္ဟု ယံုၾကည္ထားၾက၏။ ေမာင္တာ၏ ၀ါသနာ ထင္ရွားလာေအာင္ ပံ့ပိုး၍
ပြတ္တိုက္ေပးၾက၏။ ေမာင္တာ၏ ေမြးေန႔တို႔၌ ေမာင္တာရရွိသည့္
ေမြးေန႔လက္ေဆာင္တို႔မွာ စာအုပ္စာေပတို႔သာ မ်ား၏။ ေမာင္တာရရွိသည့္ ဆုလာဘ္မ်ားတြင္လည္း
စာအုပ္စာတမ္းတို႔ ပါ၀င္၏။ မူလတန္းေက်ာင္းသား ဘ၀မွာပင္ ေမာင္တာ၏ စာစီစာကံုး စာအုပ္ေလးတစ္အုပ္
ပံုႏွိပ္မူအျဖစ္ ထြက္ရွိလာ၏။ မိဘဆရာအသင္းက ထုတ္ေ၀သည္။
သို႔ေသာ္
. . . ထို႔ေနာက္
ေမာင္တာ၏ ၀ါသနာႏွင့္
စြမ္းရည္တို႔ ေကြးညြတ္၍ ေျပာင္းလဲလာဟန္ တူ၏။ ေမာင္တာ၏ စာေရးစြမ္းရည္ မသိမသာ က်ဆင္းလာၿပီး
သခ်ၤာစြမ္းရည္ အနည္းငယ္ ျမင့္လာ၏။ ထိို႔ေနာက္ သခ်ၤာရမွတ္မ်ား အမွတ္ျပည့္ ျဖစ္လာၿပီး
စာစီစာကံုး အေရးအသားမွာ ျဖစ္ကတတ္ဆန္း အဆင့္သို႔ ေရာက္သြား၏။ အေျခအေနကို အကဲခတ္မိေသာ
မိဘဆရာ အသင္းက . . . . .။
သို႔ေသာ္
. . . ထို႔ေနာက္
ပန္းခ်ီ အႏုပညာ
မွ အားကစား။ ၀ိဇၨာဘာသာရပ္ တစ္ခုမွ
တစ္ခု။ သိပၸံဘာသာရပ္ တစ္ခုမွ တစ္ခု။ ႏႈတ္ေရးစြမ္းရည္မွ ကာယစြမ္းရည္။ မည္သို႔ဆိုေစကာမူ
မိဘဆရာ အသင္းက . . . . .။
ဤသို႔လွ်င္
. . .
ေမာင္တာ၏ ၀ါသနာ
ပါရမီကို ကိုယ္စားျပဳ ေဖာ္ညႊန္းသည့္ အေျချပဇယား မ်ဥ္းေၾကာင္းသည္ အတက္အက် အေကြ႔အေကာက္
အတြန္႔မ်ားစြာ ရွိေနသည္ကို မိဘဆရာ အသင္းက . . . . .။
သို႔ေသာ္
. . . ထို႔ေနာက္
ပ်မ္းမွ်ရမွတ္
ျမင့္မားသူ ေမာင္တာသည္ ႏွစ္သက္ရာ တကၠသိုလ္သို႔ တက္ေရာက္ခြင့္ ရရွိ၏။ သို႔ေသာ္ ကာလအတန္ၾကာေအာင္
တကၠသိုလ္ ေရြးျခယ္ရန္ အခက္ေတြ႔ေန၏။ ေနာက္ဆံုး၌ ဗုဒၶတကၠသိုလ္ တစ္ခုကို
ေရြးျခယ္ၿပီး ၀ိဇၨာဘာသာရပ္မ်ား၊
သိပၸံဘာသာရပ္မ်ား ႏွင့္ အျခားေသာ အ႒ာရသ ဘာသာရပ္မ်ားကို စံုလင္ေအာင္ သင္ယူၿပီး . .
. . .။
ဤသို႔လွ်င္
. . .
ေမာင္တာသည္ ပါရဂူဘြဲ႔ ရရွိသည္အထိ . . . .။
ေနာက္ဆံုး၌ ရဟန္းတာ အရွင္ျမတ္သည္ စာေရးသည္လည္း ရွိ၏။ ခ်ဲတြက္သည္လည္း
ရွိ၏။ ေဘာလံုးလည္း ေလာင္း၏။ ပရဟိတလည္း လုပ္၏။ ႏိုင္ငံေရးလည္း စိတ္၀င္စား၏။ ဖံုးပြတ္ရင္းလည္း
ကြန္ပ်ဴတာ ကလိ၏။
ထို႔ျပင္
. . .
ေနာက္ဆံုး၌ ရဟန္းတာ အရွင္ျမတ္သည္ . . . . . . . . . .။
:)
ရွင္အာစာရ
No comments:
Post a Comment