စကားကို
ပါးစပ္ႏွင့္ ေျပာရသည္ဟု ဖြင့္ဆိုရွင္းျပရန္ မလိုအပ္ေပ။ အမ်ားသိေသာ အခ်က္ပင္ ျဖစ္သည္။
ဤအခ်က္ကို သိၾကေသာ္လည္း “ပါးစပ္မွထြက္ေသာ စကား၏ အဓိပၸာယ္သည္ ထြက္ဆိုေသာ ပါးစပ္အေပၚ
မူတည္၍ ျခားနားေလ့ ရွိသည္”ကို သတိမမူမိဘဲ ရွိတတ္ၾက၏။ တစ္ေန႔သ၌ . . . . .။
“ဘုန္းႀကီး
သိမ္လုပ္စမ္းပါ ဘုရား . . .။ ဒီျပင္ဟာေတြ ေနာက္မွ ေဆာက္စမ္းပါ။”
“ဘယ္လို
ျဖစ္ေနတာလဲ ဒကာေတာ္ရဲ့။”
“ဘယ္လိုမွ
မျဖစ္ပါဘူး . . .။ သိမ္သာ ျမန္ျမန္ေဆာက္စမ္းပါ ဘုရား။ ရာဟုလာေက်ာင္း စတည္ေတာ့ က်ဴးေက်ာ္ေက်ာင္း
၀စ္ေသာက္ေက်ာင္း ေျပာၾကတယ္။ မလွဴဖို႔ မသြားဖို႔ မဆက္ဆံဖို႔ တားၾကတယ္။ ခု ရာဟုလာေက်ာင္းက
ပတ္ကားေက်ာင္း ျဖစ္လာေတာ့ သိမ္မရွိတဲ့ေက်ာင္းမွာ ကုသိုလ္ျပဳတဲ့သူ ငရဲက်ရမလိုလို ေျပာေနျပန္ၿပီ။
မခံခ်င္လြန္းလို႔ပါ ဘုရား။”
“ၾသ
. . .။ အဲ့လို ေျပာတိုင္း ငရဲက်မွာမွ မဟုတ္တာပဲ။ ေျပာစမ္းပါေစ . . .။ မဟုတ္ဘူးလား။
အရင္က ၀စ္ေသာက္ေက်ာင္းလို႔ ေျပာတယ္။ က်ဴးေက်ာ္ေက်ာင္းလို႔ ေျပာတယ္။ ခု သိမ္မရွိတဲ့ေက်ာင္းလို႔
ေျပာတယ္။ ဟုတ္ၿပီ။ သိမ္ရွိၿပီ ဆိုပါေတာ့ . . . ဘာမွ မေျပာေတာ့ဘူးတဲ့လား။”
“အင္း
. . . အဲ . . . .”
“အဲ
. . . သိမ္ဆိုတာက ဘုန္းႀကီးေတြ အလုပ္ေလ။ သိမ္သမုတ္တာက ဘုန္းႀကီးေတြ သမုတ္ရမွာ။ သိမ္ထဲမွာ
သံဃာ့ကံ ေဆာင္တာလည္း ဘုန္းႀကီးေတြရဲ့ အလုပ္ပဲေလ။ ဒကာေတြနဲ႔ သိပ္မဆိုင္ပါဘူး။ ဒကာေတာ္
အေနနဲ႔ . . . ေျပာတဲ့စကားကိုပဲ နားေယာင္မေနနဲ႔။ ဘယ္လိုပါးစပ္က ထြက္လာတဲ့ စကားလဲဆိုတာကို
ထည့္သြင္း စဥ္းစားအံုး။ စကားရဲ့ အဓိပၸာယ္ဆိုတာက ပါးစပ္အေပၚမွာလည္း မူတည္ေသးတယ္။ စကားရဲ့
ေလးနက္မႈကလည္း ပါးစပ္အေပၚမွာ မူတည္ေသးတာပဲ။ ဒီေတာ့ . . . ဘယ္ပါးစပ္က ဘာပဲေျပာေျပာ
. . . ကိုယ့္အသိဥာဏ္နဲ႔ကိုယ္ စဥ္းစားၿပီး ကိုယ္လုပ္သင့္တာ လုပ္ေပါ့။ ကိုယ္လုပ္ႏိုင္တာ လုပ္ေပါ့။”
“အင္း
. . . မွန္ပါ . . . မွန္ပါဘုရား . . . အင္း . . . . . .။”
:)
ရွင္အာစာရ
(ေခတၱ
စိုင္ျပင္ရြာ)
No comments:
Post a Comment