Tuesday, May 26, 2015

ေလွႀကီးရွင္ ႏွင့္ အင္တာဗ်ဴး

ေမး။   ။ “ခုလို အိမ္ျပန္ရေတာ့မယ္ ဆိုေတာ့ ေပ်ာ္မွာေပါ့ေနာ္။ ရင္တြင္းခံစားခ်က္ကေလး သိပါရေစ။”

ေျဖ။   ။ “ေမးတဲ့သူတိုင္းကို အရမ္းေပ်ာ္တယ္လို႔ပဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေျပာၾကပါတယ္။ တကယ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မေပ်ာ္ႏိုင္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ့ ဗ်ဴဟာ မေအာင္ျမင္ခဲ့တဲ့အတြက္ စိတ္မေကာင္းပါဘူး။ အခု ဗ်ဴဟာ မေအာင္ျမင္လိုက္ေပမယ့္ မဟာဗ်ဴဟာ မေျပာက္ေသးပါဘူး။”

ေမး။   ။ “မဟာဗ်ဴဟာ ဆိုတာက . . . . .”

ေျဖ။   ။ “ႁပြတ္သိပ္ၾကပ္ညပ္ေနတဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏိုင္ငံရဲ့ လူဦးေရ ေလွ်ာခ်ႏိုင္ဖို႔၊ လူခ်င္း၀ါးမ်ိဳဖို႔၊ ဘာသာေရး၀ါးမ်ိဳဖို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ျပည္သူေတြနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ့ အစိုးရ လက္တြဲေဆာင္ရြက္ေနပါတယ္။ တစ္ခ်က္ခုတ္ သံုးခ်က္ျပတ္ ျဖစ္သြားေအာင္ ထိုင္းနဲ႔ျမန္မာထဲ တိုး၀င္ဖို႔ပါ။ လံုျခံဳေရး အားနည္းၿပီး အဂတိလိုက္စားမႈ အားေကာင္းတဲ့ ျမန္မာထဲ ၀င္ႏိုင္ဖို႔ ဦးစားေပး စီစဥ္ထားပါတယ္။ ဒီကိစၥအတြက္ ႏိုင္ငံတကာက ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ့ ဘာသာ၀င္ေတြကလည္း ကူညီပါတယ္။ အထူးသျဖင့္ ခ်မ္းသာတဲ့ ႏိုင္ငံေတြက ေငြေၾကးေထာက္ပံ့ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကေတာ့ လူပဲ စိုက္ရတာပါ။”

ေမး။     ။ “ခင္ဗ်ားတို႔ အစိုးရ အရာရွိေတြကိုယ္တိုင္ လာေရာက္စစ္ေဆးေနၾကတာက . . . . .။”

ေျဖ။     ။ “ဒါကေတာ့ဗ်ာ သ႐ုပ္ေဆာင္တယ္ဆိုတာ ႐ုပ္ရွင္႐ိုက္ဖို႔ သက္သက္ပဲ အသံုးက်တာမွ မဟုတ္ဘဲ။”

ေမး။     ။ “ခင္ဗ်ားတို႔ အဖြဲ႔ထဲက လူေတြကို ေမးတိုင္းေမးတိုင္း လူပြဲစားရဲ့ လုပ္ၾကံမႈေၾကာင့္ ေလွစီးခဲ့ၾကရတယ္လို႔ ေျပာေနတယ္ မဟုတ္လား။”

ေျဖ။     ။ “ဒါလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ သင္တန္းတက္တုန္းက စီစဥ္ထားတာ တစ္ခုပါ။ တစ္သံတည္း ထြက္ႏိုင္ဖို႔ လုပ္ထားၿပီးသားပါ။”

ေမး။     ။ “ဘယ္ႏိုင္ငံေတြက ဘယ္လို ကူညီတယ္ဆိုတာ ေျပာျပႏိုင္မလား။”

ေျဖ။    ။ “ဒီေလာက္ထိေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မပြင့္လင္းႏိုင္ပါဘူး။ ”

ေမး။     ။ “ခင္ဗ်ားတို႔ဘက္က မီဒီယာေတြ အဲယ္န္ဂ်ီအိုေတြကို ေငြေပးထားတာမ်ိဳးေရာ ရွိပါသလား။”

ေျဖ။     ။ “ေငြမႀကိဳက္တဲ့လူ၊ ေငြမႀကိဳက္တဲ့ အဖြဲ႔စည္း ဘယ္မွာရွိသလဲလို႔ ျပန္ေမးမယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဘက္က တန္ရာတန္ေၾကးလည္း ေပးႏိုင္တယ္။ မတန္ရကန္လည္း ေပးႏိုင္တယ္။”

ေမး။   ။ “ျမန္မာတိုင္းရင္းသားေတြ၊ ျမန္မာဗုဒၶဘာသာေတြကို ဘယ္လိုႏႈတ္ဆက္စကား ေျပာၾကားခ်င္ပါသလဲ။”

ေျဖ။     ။ “ထံုတံုတံု ထူတူတူနဲ႔ မိုက္တြင္းနက္ႏိုင္ၾကပါေစ။ ဆယ္စုႏွစ္ သံုးေလးခုအတြင္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ့ မဟာဗ်ဴဟာ ေအာင္ျမင္ၿပီးေျမာက္ပါလိမ့္မယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဆက္ဆက္ျပန္လာခဲ့ပါ့မယ္။ ထမင္း၀ေအာင္ စားထားၾကပါ။”

စကားဆံုးသည္ႏွင့္ အတိအက်ပင္ အိပ္စက္ျခင္းမွ ႏိုးထလာပါသည္။ အိပ္မက္ဆိုးကား မဆံုးႏိုင္ေသးပါ။

:)
ရွင္အာစာရ

No comments:

Post a Comment