Tuesday, October 25, 2011

တရားမင္းသခင္ - ၃၁။ ေသာကနိဂံုး


ဘုရားရွင္ ကပိလ၀တ္သို႔ ေရာက္ရွိခဲ့သည္မွာ တစ္လျပည့္ၿပီး၍ ရက္အနည္းငယ္ပင္ စြန္းခဲ့ေလၿပီ။ ယခုအခါ ဇရာအို သုေဒၶါဒနမင္းႀကီး နာမက်န္းျဖစ္၍ ေသရာေညာင္ေစာင္း၌ လဲေလ်ာင္းလ်က္ ရွိေနသည္။ ဘုရားရွင္သည္ ခမည္းေတာ္ မင္းႀကီးကို သြားေရာက္ၾကည့္႐ႈေတာ္မူ၏။ အားအင္ကုန္ခမ္း၍ ႏႈံးခ်ိေနေသာ မင္းႀကီး ငိုေနသည္ကို ဘုရားရွင္ ေတြ႔ေတာ္မူရ၏။

ဂိလာန မင္းႀကီးသည္ သူ႔ အိပ္ယာဆီသို႔ ဘုရားရွင္ ႂကြေတာ္မူလာသည္ကို ျမင္လိုက္ရလွ်င္ စိတ္လႈပ္ရွားသြားၿပီး ထရန္ ႀကိဳးစား၏။

သို႔ျဖစ္၍ “စိတ္ေအးေအး ထားပါ ခမည္းေတာ္”ဟု ဘုရားရွင္က မိန္႔ေတာ္မူ၏။

သုေဒၶါဒနမင္းႀကီးသည္ ရွိသမွ် အင္အားတို႔ကို စု႐ံုး၍ စကားတစ္လံုးခ်င္း ေလးေလးပင္ပင္ ေျပာ၏။

“ဘယ္လိုလုပ္ စိတ္ေအးႏိုင္မွာလဲ . . . သားေတာ္ဘုရား . . .။ အနာက်က္ဖို႔ အေမွးတက္ေနတဲ့ . . . ခမည္းေတာ္ရဲ့ ဒဏ္ရာကို . . . တစ္ခါထပ္ၿပီး ထိုးဆြခံလိုက္ရတယ္ . . .။ စိတ္ဆင္းရဲလြန္းလွပါတယ္ သားေတာ္ဘုရား . . .။ ဒီစိတ္နဲ႔ပဲ ေသရေတာ့မွာပါ . . .။ သားေတာ္ . . . ခမည္းေတာ္မွာ ေျဖသိမ့္စရာ မရွိေတာ့ပါဘူး . . .။ ဘာမွလည္း မစားႏိုင္ေတာ့ပါဘူး . . .။”

“ခမည္းေတာ္ . . . ေနျပည္ေတာ္အေၾကာင္း ေျပာေနတာလား”ဟု ဘုရားရွင္က ေမးေတာ္မူ၏။

“အဲဒါပါပဲ . . . သားေတာ္ဘုရား . . .။ ခမည္းေတာ္ နတ္ရြာစံရင္ . . . ကပိလ၀တ္ ထီးနန္းကို . . . ရာဟုလာ ရမွာမဟုတ္ဘူး . . .။ ခမည္းေတာ္ နတ္ရြာစံရင္ . . . မဟာနာမ္ မင္းသားႀကီးကို . . . တိုင္းျပည္ထီးနန္း ေပးအပ္လိုက္ဖို႔ . . . ေနာင္ေတာ္ႀကီး ေဒါေတာဒနရဲ့ . . . သားႀကီး သေကၠာဒနကလြဲလို႔ . . . ခမည္းေတာ္ရဲ့ ညီေတာ္ေတြ . . . အားလံုးက သေဘာတူ . . . ဆံုးျဖတ္လိုက္ၾကၿပီ . . .။ ခမည္းေတာ္နဲ႔ သေကၠာဒနကလြဲလို႔ . . . ဘယ္သူကမွ ရာဟုလာကို . . . ထီးနန္းအေမြ . . . မေပးအပ္ခ်င္ၾကဘူး . . .။ ထီးနန္းအေမြ ဆက္ခံသူ . . . ေရြးျခယ္ခြင့္ကို ခမည္းေတာ္ဆီကေန . . . လုယူၾကတယ္ . . .။ ငို႐ံုကလြဲလို႔ . . . ခမည္းေတာ္ ဘာမွ . . . မတတ္ႏိုင္ေတာ့ဘူး . . .။ ေသြးဆာေနတဲ့ သာကီ၀င္ေတြဟာ . . . ေကာလိယေတြနဲ႔ စစ္ခင္းရမွ . . . ေက်နပ္လိမ့္မယ္ . . .။ သာကီ၀င္ေတြက . . . ခမည္းေတာ္ကို အျပစ္တင္ၾကတယ္ . . .။ ခမည္းေတာ္က ေကာလိယမ်ိဳးနဲ႔ . . . ထိမ္းျမားလက္ဆက္ၿပီး . . . လက္နက္ခ် အေလွ်ာ့ေပးလိုက္တဲ့အတြက္ . . . ေရာဟိနီျမစ္ကို သာကီ၀င္ေတြ . . . မပိုင္ဆိုင္ႏိုင္ေတာ့တာလို႔ အျပစ္တင္ၾကတယ္ . . .။ ေရာဟိနီျမစ္ကို ျပန္ရဖို႔ . . . စစ္ခင္း႐ံုပဲ ရွိေတာ့တာ . . . တစ္ျခားနည္းလမ္း မရွိေတာ့တာမို႔ . . . ရာဟုလာလို ကေလးတစ္ေယာက္ကို . . . တိုင္းျပည္ထီနန္း . . . ေပးအပ္တာဟာ အလကားပဲလို႔ . . . ေျပာၾကတယ္ . . .။ ဒါေၾကာင့္ . . . သူတို႔က စစ္လိုလားတဲ့ . . . မဟာနာမ္ . . . မင္းသားႀကီးကို တိုင္းျပည္ထီးနန္း . . . လႊဲအပ္ဖို႔ . . . ဆံုးျဖတ္ၾကတာ . . .။ သားေတာ္ . . . သားေတာ္ကိုလည္း သူတို႔က . . . အျပစ္ျမင္ၾကတယ္ . . .။ သားေတာ္က သားေတာ္ရဲ့ . . . သာသနာအတြက္ပဲ ၾကည့္တယ္ . . . ေနျပည္ေတာ္ကို ထည့္မစဥ္းစားဘူးလို႔ . . . ေျပာၾကတယ္ . . .။ ခမည္းေတာ္က . . . တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ . . . သခ်ႋဳင္းနဲ႔ . . . နီးလာၿပီ . . .။ ခမည္းေတာ္ရဲ့ စိတ္ဓာတ္ဟာ . . . ျပည္တစိုစိုနဲ႔ အနာႀကီးလို . . . တစစ္စစ္ ကိုက္ခဲေနၿပီ . . .။ အို . . . သားေတာ္ဘုရား . . . ခမည္းေတာ္ အားအင္ခ်ိနဲ႔ ေနၿပီ . . . အိုလွၿပီ . . .။ မခည္းေတာ္ကို ေျဖသိမ့္ေပးႏိုင္တဲ့အရာ . . . မရွိေတာ့ဘူးလား . . .။”

“ခမည္းေတာ္ . . . သာကီ၀င္ေတြဟာ စစ္တိုက္ဖို႔ပဲ စဥ္းစားေနၾကတာ။ တရားဓမၼအေၾကာင္းေတာ့ မစဥ္းစားၾကဘူး။ တရားဓမၼဆို လံုး၀ကို ဂ႐ုမစိုက္ၾကဘူး။ ခမည္းေတာ္ကေတာ့ တရားဓမၼေရာ၊ စစ္ေရးေရာ၊ ေနျပည္ေတာ္အေရးေရာ စဥ္းစားေနတာပဲ။ အဲဒီ သံုးခုထဲက တစ္ခုခုကိုပဲ စဥ္းစားပါ ခမည္းေတာ္ . . .။ တရားဓမၼ အက်င့္လမ္းဟာ ကိုယ္ေရာစိတ္ပါ ေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေျမ့ဖို႔ ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။ ေနျပည္ေတာ္အေၾကာင္း မစဥ္းစားပါနဲ႔ေတာ့။ ခမည္းေတာ္ အိုပါၿပီ။ အားအင္ခ်ိနဲ႔ ေနပါၿပီ။ ခမည္းေတာ္ စစ္ေျမျပင္လည္း မသြားႏိုင္ေတာ့ပါဘူး။ ရာဟုလာဟာလည္း ေနျပည္ေတာ္နဲ႔ ပတ္သက္လို႔ ဘာမွ မေတြးေခၚ မစဥ္းစားတတ္ေသးတဲ့ ကေလးပါ။ ရာဟုလာေလး တိုင္းျပည္အုပ္ခ်ဳပ္ မင္းလုပ္ဖို႔ စိတ္မကူးတတ္ေသးခ်ိန္မွာ ခမည္းေတာ္က ရာဟုလာကို ထီးနန္းလႊဲဖို႔အေရး ဘာျဖစ္လို႔ ေတြးပူဆင္းရဲေနရတာလဲဲ။ ခမည္းေတာ္ . . . တရားဓမၼကို သိျမင္နာလည္တဲ့ ဥပါသကာ တစ္ေယာက္ရဲ့ စိတ္ဓာတ္ဟာ သရဖူေဆာင္းတဲ့ အင္ပါယာ ဘုရင္တစ္ဆူရဲ့ စိတ္ဓာတ္ထက္ ပိုၿပီးေတာ့ ၿငိမ္းခ်မ္းပါတယ္။ ေကာင္းျမတ္တဲ့ နည္းလမ္းနဲ႔ ၿငိမ္းခ်မ္းလိုက္စမ္းပါ။ ခမည္းေတာ္ရဲ့ စိတ္ကို အကုသိုလ္ အာ႐ံုေတြကေန လြတ္လြတ္ကင္းကင္း ထားလိုက္စမ္းပါ။”

“သားေတာ္ . . . အကုသိုလ္ အေတြးေတြကို . . . ရပ္တန္႔လိုက္ဖို႔ဆိုတာ ခမည္းေတာ္အတြက္ . . . မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး . . .။ မ်က္စိေတြ နားေတြ . . . ပိတ္ထားေပမယ့္ သူတို႔က . . . ဆက္တိုက္ႀကီးကို ၀င္လာေနတယ္ . . .။ အဲဒါေတြေၾကာင့္ ခမည္းေတာ္ . . . ဆင္းရဲနာက်င္ေနရတာ . . .။”

“ကိုယ့္ကို ဆင္းရဲနာက်င္ေအာင္လုပ္တဲ့ အာ႐ံုေတြကို ဘာျဖစ္လို႔ ေတြးၾကံေနရတာလဲ ခမည္းေတာ္ . . .။ ခမည္းေတာ္ကို ၿငိမ္းခ်မ္းေအာင္ လုပ္ေပးႏိုင္တဲ့ ေတြးစရာအာ႐ံု မရွိေတာ့ဘူးလား။”

“ရွိတာေပါ့ . . . ရွိပါတယ္ . . . သားေတာ္ဘုရား . . .။ သားေတာ္ဘုရားအေၾကာင္း စဥ္းစားရင္ . . . စိတ္ၿငိမ္းခ်မ္းတယ္ . . .။ ခမည္းေတာ္ရဲ့ ကိုယ့္က်င့္သီလနဲ႔ . . . ျပည့္စံုတဲ့ ဘ၀အေၾကာင္း . . . စဥ္းစားရင္ စိတ္ၿငိမ္းခ်မ္းတယ္ . . .။ ခမည္းေတာ္ အေနနဲ႔ . . . တိုင္းသူျပည္သားေတြ . . . ေသြးစြန္းတဲ့စစ္ပြဲ ဆင္ႏႊဲခ်င္လာေအာင္ . . . မလႈံ႔ေဆာ္ခဲ့ဖူးဘူး ဆိုတာကို . . . စဥ္းစားမိရင္ . . . စိတ္ေက်နပ္တယ္ . . .။ ေနာက္ၿပီး ခမည္းေတာ္ . . . ေပ်ာ္ႏိုင္တာက . . . ခမည္းေတာ္ရဲ့ သက္တမ္းတစ္ေလွ်ာက္လံုး . . . တိုင္းသူျပည္သားေတြကို ၿငိမ္းခ်မ္းျခင္းနဲ႔ . . . ႂကြယ္၀ခ်မ္းသာျခင္းေတြသာ ေပးအပ္ခဲ့တာပဲ . . .။ ခမည္းေတာ္  ျပည္သူေတြကို . . . မႏွိပ္စက္ဖူးဘူး . . .။ အႏိုင္မက်င့္ဖူးဘူး . . .။ ငါ ႏိုင္တယ္ရယ္လို႔ . . . မတရား မဖိႏွိပ္္ခဲ့ဘူး . . .။ တိုင္းျပည္ကို ေမတၱာနဲ႔ပဲ . . . အုပ္ခ်ဳပ္လာခဲ့တာ . . .။ ေနျပည္ေတာ္မွာ ထူေထာင္ထားတဲ့ . . . ဆင္တပ္ . . . ျမင္းတပ္ . . . ရထားတပ္ . . . ေျခလ်င္တပ္ေတြကိုလည္း . . . တိုင္းျပည္လံုျခံဳေရး အတြက္ပဲ . . . အသံုးျပဳခဲ့တာ . . .။ ျပည္သူေတြကို ႏွိပ္ကြပ္ဖို႔ . . . အသံုးမျပဳခဲ့ဘူး . . .။ တိုင္းတစ္ပါးကို က်ဴးေက်ာ္သိမ္းပိုက္ဖို႔လည္း . . . အသံုးမျပဳခဲ့ဘူး . . .။ ခမည္းေတာ္က . . . ထီးေဆာင္းမင္း တစ္ပါးပါးကို . . . သတ္ျဖတ္ႏွိပ္စက္ၿပီး မင္းအာဏာကို . . . လုယူခဲ့တာ မဟုတ္ဘူး . . .။ သာကီ၀င္ေတြက ခမည္းေတာ္ကို . . . ေရြးေကာက္တင္ေျမႇာက္လို႔ ခမည္းေတာ္ . . . ဘုရင္ျဖစ္ခဲ့တာ . . .။ ျပည္သူေတြက ခမည္းေတာ္ကို . . . လိုလိုလားလား ခ်စ္ၾကည္ေလးစားၾကတယ္ . . .။ ခမည္းေတာ္ကလည္း တိုင္းသူျပည္သားေတြရဲ့ . . . အက်ိဳးစီးပြားကိုပဲ ေရွ႕တန္းတင္ခဲ့တယ္ . . .။ တိုင္းတစ္ပါးနဲ႔ ဆက္ဆံရာမွာလည္း . . . တိုင္းတစ္ပါးက ကိုယ့္တိုင္းျပည္အေပၚ . . . ကုတ္ေသြးစုတ္ အျမတ္ထုတ္တာေတြ . . . မလုပ္ႏိုင္ေအာင္ . . . ခမည္းေတာ္ ပါးပါးနပ္နပ္ . . . စီမံႏိုင္ခဲ့တယ္ . . .။ ခမည္းေတာ္ကလည္း တစ္ျခားတိုင္းျပည္ေတြအေပၚ . . . မတရား မလုပ္ခဲ့ဘူး . . .။ အဲဒါေတြ ေတြးမိရင္ေတာ့ စိတ္ခ်မ္းသာပါတယ္ . . . သားေတာ္ဘုရား . . .။”

“ဒါဆိုရင္ ခမည္းေတာ္ ငိုေနတာ၊ စိတ္မခ်မ္းမသာ ျဖစ္ေနတာေတြက ဘာအဓိပၸာယ္လဲ . . .။”

“သားေတာ္ . . . အဲဒါ . . . ရာဟုလာေပါ့ . . .။ ခမည္းေတာ္ရဲ့ ထီးေမြနန္းေမြေတြ . . . ရာဟုလာကိုသာ လႊဲေပးႏိုင္မယ္ဆိုရင္ . . . ခမည္းေတာ္ ငိုမွာ မဟုတ္ဘူး . . .။ စိတ္ဆင္းရဲမွာ မဟုတ္ဘူး . . .။”

“ခမည္းေတာ္ . . . ခမည္းေတာ္ရဲ့ ဒီဆႏၵနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ ရာဟုလာက ဘာေျပာလဲ။”

“သားေတာ္ . . . ရာဟုလာက ကေလးပါ . . .။ ခမည္းေတာ္ ျဖစ္ေစခ်င္တဲ့ . . . ဆႏၵကို သူ . . . ဘာသိမွာလဲ။”

“ခမည္းေတာ္က ကိုယ့္ဟာကိုယ္ ၾကံဖန္စိတ္ကူးထားတဲ့ လိုအင္ဆႏၵတစ္ခုအတြက္ ငိုေႂကြးေနတာပဲ။ သာကီ၀င္ေတြက မဟာနာမ္ မင္းသားႀကီးကို ထီးေမြနန္းေမြ လႊဲေပးဖို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္ၾကတယ္ ဆိုရင္ေတာင္မွ ရာဟုလာ အရြယ္ေရာက္လာတဲ့အခါ သူပဲ ထီးနန္းရသင့္တယ္လို႔ သူ႔ဟာသူ ေတြးမိၿပီး သူသာ ထီးနန္းလိုခ်င္တယ္ဆိုရင္ သူ႔ဟာသူပဲ ထီးနန္းရေအာင္ လုပ္ပါလိမ့္မယ္။ ဒါေပမယ့္ တစ္ခုရွိတာက . . . ရာဟုလာ မင္းလုပ္ဖို႔ ဆႏၵမရွိဘူးဆိုရင္ေတာ့ တစ္ျခားလမ္း တစ္ခုခုကို ေရြးပါလိမ့္မယ္။ ခမည္းေတာ္ . . . ရာဟုလာ ထီးနန္းစည္းစိမ္ လိုခ်င္သလား မလိုခ်င္ဘူးလား အတိအက် မသိဘဲနဲ႔ ခမည္းေတာ္က ဘာျဖစ္လို႔ ထီးနန္းအတြက္နဲ႔ ပင္းပန္းဆင္းရဲ ေနရတာလဲ။ ခမည္းေတာ္က အခ်ည္းႏွီး အက်ိဳးမဲ့ ဆင္းရဲခံေနတာပဲ။ ခမည္းေတာ္ရဲ့ စိုးရိမ္ေသာကဟာ အက်ိဳးအေၾကာင္း မဆီေလ်ာ္ပါဘူး။”

“ခမည္းေတာ္ သေဘာေပါက္ပါၿပီ . . . သားေတာ္ဘုရား . . .။ ခမည္းေတာ္ စိတ္သက္သာရာ . . . ရပါၿပီ . . .။ ရာဟုလာအေၾကာင္း မစဥ္းစားေတာ့ပါဘူး . . .။ ခမည္းေတာ္ကို ေျပာပါဦး . . .။ ခမည္းေတာ္ ဘာလုပ္သင့္လဲ . . .။ စိတ္ခ်မ္းသာမယ့္ အရာေတြကိုပဲ . . . ေတြးရမွာလား . . .။”

“ခမည္းေတာ္ . . . ဘ၀သံသရာမွာ တစ္ဘ၀ၿပီး တစ္ဘ၀ က်င္လည္ခ်င္တယ္ဆိုရင္ သံသရာခရီး ရွည္ေစတတ္တဲ့ အာ႐ံုေတြအေၾကာင္း ေတြးေတာႏိုင္ပါတယ္။ ခမည္းေတာ္ ငယ္ငယ္က တမ္းတမ္းတတ ေတာင့္တခဲ့တာေတြ၊ အူလႈိက္သည္းလႈိက္ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ သံုးေဆာင္ခံစားခဲ့တာေတြ၊ အျပစ္ကင္းတယ္ ေကာင္းျမတ္တယ္လို႔ ခမည္းေတာ္ ထင္ျမင္ယူဆခဲ့တာေတြကို ျပန္စဥ္းစားၾကည့္ပါဦး။ အခု အဲဒါေတြကို ခမည္းေတာ္ ဘယ္လိုျမင္သလဲ။”

“သားေတာ္ . . . အခုေတာ့ အားလံုးဟာ . . . အိပ္မက္လိုပါပဲ . . .။ အခြံေတြပါပဲ . . .။ အသံုးမက်တာေတြပါပဲ . . .။ အႏွစ္ . . . မဲ့တာေတြပဲ သားေတာ္ဘုရား . . .။”

“ဟုတ္လိုက္ေလ ခမည္းေတာ္ . . .။ ခမည္းေတာ္မွာ တြယ္တာတပ္မက္မႈ တဏွာ မရွိေတာ့ဘူး။ ေမြးေသသံသရာစက္ အဆက္မျပတ္ လည္ပတ္ေအာင္ လုပ္ေပးေနတဲ့ တဏွာ ကုန္ၿပီ။ ခမည္းေတာ္ ဒုကၡက လြတ္ေျမာက္ခ်င္သလား။ အျမင့္ျမတ္ဆံုး ခ်မ္းသာကို ရခ်င္သလား။”

“မွန္လွပါ သားေတာ္ဘုရား . . .”ဟု မင္းႀကီးက ၀မ္းေျမာက္၀မ္းသာ ေလွ်ာက္ထား၏။

ဘုရားရွင္က ဆက္လက္၍ မိန္႔ၾကားေတာ္မူ၏။

“ခမည္းေတာ္ . . . နားစိုက္ေထာင္ပါ။ ခုေနအခိုက္အတန္႔မွာ ေသာကခ်ဳပ္ၿငိမ္းမႈ အေပၚမွာပဲ အာ႐ံုစိုက္ေနလိုက္ပါ။ ၀တၳဳအာ႐ံု တစ္ခုကို ေတြးၾကံတယ္ဆိုရင္၊ အာ႐ံုကို စိတ္ထဲမွာ စြဲထားတယ္ဆိုရင္၊ အာ႐ံုကို အေၾကာင္းျပဳၿပီး ျဖစ္ေပၚလာတဲ့ စိတ္မွာ အာ႐ံုက တြဲကပ္ေနတယ္ဆိုရင္ ဘ၀သစ္အတြက္ ပဋိသေႏၶ၀ိညာဥ္ ျဖစ္ေပၚဖို႔ပဲ။ အာ႐ံု ရွိေနရင္ စိတ္၀ိညာဥ္ ရွိေနမွာပဲ။ ၾကံဳရတဲ့ အာ႐ံုကို စြဲလမ္းတဲ့ အတြက္ေၾကာင့္၊ အာ႐ံုကို ကိေလသာနဲ႔ သံုးသပ္တဲ့ အတြက္ေၾကာင့္ ေနာက္ဘ၀မွာ ပဋိသေႏၶ၀ိညာဥ္ ျဖစ္ေပၚလာတာပဲ။ ဇာတိ ရၿပီးတဲ့ေနာက္ ဇရာ၊ မရဏ၊ ေသာက၊ ပရိေဒ၀၊ ဒုကၡ၊ ေဒါမနႆ၊ ဥပါယာသေတြနဲ႔ ၾကံဳရတာပဲ။ ခမည္းေတာ္ . . . စိတ္ေအးေအးထားပါ။ ၀တၳဳအာ႐ံုကို ကိေလသာနဲ႔ မသံုးသပ္ရဘူး။ ဘာကိုမွ မစြဲလမ္း မေတာင့္တပါနဲ႔။ မတြယ္တာပါနဲ႔။ ဒါဆိုရင္ ၀တၳဳအာ႐ံုဟာ ပဋိသေႏၶ၀ိညာဥ္ ျဖစ္ေပၚေၾကာင္း မဟုတ္ေတာ့ပါဘူး။ တြယ္စရာအာ႐ံု မရွိရင္ ပဋိသေႏၶ၀ိညာဥ္ မရွိႏိုင္ေတာ့ပါဘူး။ ခမည္းေတာ္ . . . သစၥာတရားကို နားလည္လိုက္စမ္းပါ။ ဒါမွသာ စစ္မွန္တဲ့သုခကို ရရွိႏိုင္ပါမယ္။”

အိုႀကီးအိုမ ျဖစ္ေနေသာ သုေဒၶါဒန မင္းႀကီးသည္ အားယူ၍ လက္ႏွစ္ဘက္ကို မတင္ ပူးယွက္ကာ ဦးထိပ္ထက္၌ ထား၍ လက္အုပ္ခ်ီရင္း “သာဓု” ေခၚေလ၏။

“သားေတာ္ဘုရား . . . ခမည္းေတာ္ နားလည္္ပါၿပီ . . .။ ခမည္းေတာ္ . . . သေဘာေပါက္ပါၿပီ။ အခု ခမည္းေတာ္ . . . ၿငိမ္းၿငိမ္းခ်မ္းခ်မ္း ေနႏိုင္ပါၿပီ . . . သားေတာ္ဘုရား . . .”ဟု ေလွ်ာက္ထားေလ၏။

 
:)
ရွင္အာစာရ


Portrait of the Buddha (from a Novelist's Pen) by Jayasena Jayakody, English Translation by K. D. de Lanerolle. FOR FREE DISTRIPUTION - NOT FOR SALE.
(ပံုႏွိပ္မွတ္တမ္း အျပည့္အစံု မေတြ႔ရပါ။)

No comments:

Post a Comment